Oldalak

2010. október 1., péntek

U.i.: Szeretlek (4db)

U.i.: Szeretlek



Sustorgó

Suttogod nevem fekete éjszakába,
S azt hiszed nem hallja más, csak te.
De ne félj egy percig se!
Én mindig a szívedben leszek.

Tévúton jársz, ha nem tudod, hogy hiszek…
hogy hiszek… hogy hiszek benned.
Te nem csak a múlt, hanem a jövőm is vagy,
számomra nem csak egy egyszerű ember.

S ezért sajnálom, hogy a jelenem…
Nem lehetsz!

2009


Szeretsz, hisz én is szeretlek

Szeretsz, hisz én is szeretlek,
de két út választ minket el.

Legyél a legszebb csillag,
mi beragyogja egemet.
De ne légy a holdam,
mi elvakíthat egy életre.

Emlékezni akarok rád,
Ma, és holnap is.
De feleslegesen rám,
többé már ne várj.
Mert én nem jövök vissza.
Se ma… Se holnap.

2009


Házasságkérés és a Szerelem

Hat szócskát véstem keblembe,
még nagyon régen.
S igaz szívvel, örökké hittem,
És véltem…
Talán most megérted.
Te és Én egyenlő egy Élet

2009



Kellek én

A mese igaz,
Az álom csak játék.
Az élet kínszenvedés,
de nem fáj,
ha itt vagyok én.

2009

Nincsenek megjegyzések: