Oldalak

2011. január 23., vasárnap

Sajnálom, hogy kedveltél...



Sajnálom, hogy kedveltél…


Sajnálom,

hogy kedveltél,

Sajnálom,

hogy szerettél,

Sajnálom,

hogy megismertél…

Sajnálom azt a szót, mit mondtam neked,

Sajnálom azt a percet, mikor eleresztettelek,

Sajnálom, mikor velem voltál, nem ismertem fel,

hogy te vagy a másik felem.

Sajnálom,

hogy kisétáltam az ajtódon,

Sajnálom,

hogy kevés volt minden szó,

Sajnálom,

hogy magammal vittem a boldogságod…

Sajnálom,

őszintén sajnálom.

Csak most tudom,

hogy hiányzol.

Reggelente nem látom,

Értelmét hogy…

Értelmét hogy

kiszálljak az ágyból.

Sajnálom, őszintén sajnálom.

De igazán csak egyet bánok,

rajtad hagytam egy átkot,

hogy maradtam a barátod.

Utálnod kéne úgy igazán,

nem mosolyognod rám.

Én szeretlek, kedvellek,

de későn ismertem fel.

Sajnálom,

de nem maradhatok a barátod,

ha tényleg szeretlek elhagyom a Világod.

Sajnálom, úgy sajnálom.

Sajnálom,

hogy kedveltél,

Sajnálom,

hogy szerettél,

Sajnálom,

hogy megismertél…

2011

Nincsenek megjegyzések: